marți, 10 aprilie 2018

Dă-mi un semn!

Vreau să știu 
Că încă mă iubești,
Trimite-mi un SMS,
Promite-mi 
Că voi face parte-n continuare
Din ale tale frumoase 
Poezii și povești,
Vreau să te gândești la mine-n 
Fiecare minut, 
Să-ți fie dor 
De-al meu dulce sărut;
Vreau să fiu sigură 
Că încă mă dorești,
Scrie-mi într-un bilet 
Sau într-o scrisoare
Că te topești ca o lumânare 
Fără iubirea-mi 
Cât un ocean de mare;
Hai, dă-mi un semn, 
Rază de stea și de soare,
Nu mă pierde prin Univers, 
Fă-mă o literă din al tău vers,
Trimite-mi un pupic din mers;
Lasă orgoliul la o parte,
Nu te ascunde 
După ușile blindate ale tăcerii,
Visează ca mine,
La clipa revederii noastre
Când pe zările albastre 
Zboară fluturii zglobii;
Alungă norii cenușii ai tristeții,
Vino în zorii dimineții,
Sau în miez de noapte,
Stai aproape de inima mea
Să nu-ți fie viața grea!
Scrie-mi o frază, un mic poem,
Când eu cu sufletul te chem,
Folosește alt pseudonim,
Sau semnează pur și simplu
"Un anonim"; Vreau să fim
Aceeași doi nebuni,
Să ne iubim 
Săptămâni și luni de zile,
Ani la rând... 
Iubește-mă tăcând,
Sau urlând de fericire,
Nu-mi da izbăvire 
Din mrejele dragostei;
Eu te iubesc cu, și fără temei,
Căci ești ca floarea 
Înmiresmată de tei
Care mă-mbată-ntotdeauna
Cu parfumul ei!


✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Frontiera iubirii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu