vineri, 27 aprilie 2018

În numele iubirii

Te-am plămădit din lut,
Și din flori de iasomie, 
Ți-am adus din Paradis
O mie unu de trandafiri,
Te-am sărutat pe umeri
În fiecare dimineață,
Te-am privit în față tot mereu 
Iubirea sufletului meu;

Ți-am spus că te iubesc 
De zeci de ori pe zi, 
Ți-am mângâiat tâmplele argintii
În iernile lungi, geroase, 
Am mușcat cu poftă
Din buzele-ți roșii, cărnoase,
În fiecare seară la ora șase;

Ți-am pus sub pleoape 
Doi aștri strălucitori,
Ți-am desenat pe piept 
Fluturi multicolori,
Am pus deasupra-ți un cer fără nori.

Te-am venerat ca pe o icoană, 
Din razele de soare 
Ți-am făcut coroană, 
Ți-am oferit în dar Parfumul fericirii,
Ți-am dăruit totul, în numele iubirii.

Te-am pictat în inima mea
Ca pe o floare de Nu-mă-uita,
Mi-am tatuat pe suflet 
Numele frumos al tău, Eros... Zeul meu.


© Crisastemis 💘
Din Volumul - În brațele lui Eros


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu