joi, 1 martie 2018

Transfer de iubire

Am să te iubesc 
Din ce în ce mai mult,
Voi folosi fiecare cuvânt 
Din Dicționarul Iubirii,
Punctele de suspensie, 
Ghilimelele, liniuțele unirii,
Am să compun 
Mai multe povești și poezii,
Iubirea-i muza 
Care mă inspiră în fiecare zi.

Am să te iubesc necondiționat, 
Pe timp nelimitat, 
Căci ești exact cum te-am visat: 
Frumos, tandru, galant,
Iubirea noastră-i un liant 
Care pe veci ne va uni,
Nimeni nu ne va putea despărți!

Am să te iubesc 
În fiecare primăvară 
Când liliacul va înflori,
Când fluturii vor zbura 
Peste munți, peste câmpii,
Am să te iubesc pe malul mării, 
În verile fierbinți 
Când soarele va răsări 
Și ne va zâmbi de la fereastră,
Am să te sărut pe frunte 
Sub bolta albastră,
În miez de noapte șîn zori de zi,
Din gura mea vei auzi 
Doar șoapte de iubire,
Căci tu iubite, 
Mă cucerești cu o singură privire;

Am să te iubesc în neștire! 
N-am să te pierd printre litere,
Nici printre rânduri, 
Nu vei lipsi din ale mele gânduri,
Voi scrie versuri unice 
Doar pentru tine,
Zilele îmi sunt senine 
Datorită ție și lui Amor, 
Pe el îl ador, 
Pe tine te iubesc de mor!

Am să te iubesc până la cer, 
În fiecare iarnă, plină de mister,
Am să-ți transfer în cont 
Sută la sută din a mea iubire,
O rază caldă de fericire 
Și lumina dintr-o stea,
Vom fi împreună 
Până când lumea va dispărea.

Am să te iubesc 
În orice toamnă rece
Cu cer negru de catifea, 
Când va ploua și va tuna, 
În brațele tale voi sta 
Ca-n sânul lui Adam...
Am să te am, orice ar fi, 
Căci ești perechea inimii mele,
Voi merge pe urmele tale 
Până când te voi găsi, 
Te iubesc mai mult 
Decât îţi poţi imagina,
Te voi iubi din toată inima, 
Cu toată ființa mea!


Toate drepturile rezervate
✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Frontiera iubirii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu