joi, 1 martie 2018

O nouă pagină de poveste

Pe cerul de azur stelele dansează,
Luna se deplasează
Dintr-un colț al lumii până în celălalt,
Natura ne oferă un spectacol fascinant;

Timizi, ne îmbrăţişăm în tăcere,
Îți simt răsuflarea caldă,
Ca o adiere blândă de zefir,
Parcă ești un trandafir îmbobocit;

Te sărut pe buzele-ți dulci, 
Ca de fiecare dat',
Știi că timpul nostru de iubire
E nelimitat...
Te uiți atent la mine, 
Zâmbind ca un copil,
Parcă-mi dezvelești sufletul umil,
Mă simt goală, ca stejarul desfrunzit
Din fața casei noastre;

Privesc fără să clipesc 
Geamurile acoperite
De jaluzelele cu dungi albe și albastre,
Florile fericirii îmi zâmbesc din glastre,
Degetele-ți fine, obrajii mi-i ating,
Luminile din Univers se aprind;

Vreau să te surprind 
Într-un mod plăcut,
În liniştea de gheaţă dau la o parte 
Voalul scurt de ceață din mintea mea, 
Îți dau jos cămașa, 
Pun capul pe pieptul tău,
Mă las purtată de valul iubirii;

Din colivia inimii mele
Zboară spre tine fluturi roz și argintii,
Simt miros de flori de tei,
Alerg cu tine prin parcuri, pe alei, 
Prin grădini cu zambile și ghiocei;

Ne plimbăm pe poteci de vise,
Ajungem pe sensuri interzise,
Zburăm pe aripi de vânt
Cu viteze nepermise de lege;

Tu îmi ești rege, eu îți sunt regină,
Scriem o nouă pagină de poveste,
Înlănțuiți de iubire 
Ajungem cu bine la Linia de sosire;

O amintire frumoasă va rămâne 
În Memoria Universală,
O poveste despre o iubire colosală, 
Despre o pereche ideală... 
Tu și eu, vom fi împreună mereu!

Autor ✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Frontiera iubirii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu