marți, 27 februarie 2018

Un scenariu pentru doi

Iubitul meu fermecător, 
Azi vreau să joci rolul unui actor;
Așază-te lângă mine, jos pe covor,
Nu vreau să ne întristeze 
Al iernii rece, urât decor;

Vreau să-mi reciți o poezie, 
Să-mi umpli inima de bucurie,
Apoi să-mi cânți o arie de-a lui Puccini,
Să-ți audă vocea sublimă toți vecinii;

Pune-ți pe umeri o cămașă purpurie
Și un trandafir albastru la pălărie,
Vreau să petrecem 
O mie de minute plăcute,
Să deranjăm liniștile absolute.

Predă-te mie, fă-mi pe plac, 
Scapă de vechiu-ți negru frac,
Sărută-mă cu foc, cu drag, 
Fără să ai trac,
Vreau să mă dezbrac de emoții, 
De secrete, să șterg cu un burete roz 
Trecutul întunecat;

Hai să fugim de timpul limitat,
Să ne plimbăm prin lumea viselor, 
Să plutim deasupra norilor,
Să uitam de vitregiile vremurilor!

Mângâie-mă ușor, 
Ca într-un film de amor,
Sau ca într-o piesă frumoasă de teatru,
Rupe voalul răutății în două, 
Sau în patru... Fii tandru, 
Mărinimos, nu fii gelos,
Nu mai bea din vinul spumos 
Al neîncrederii,
Bucură-te de clipa revederii;

Pictează-mi fluturi pe umerii goi, 
Fă un scenariu pentru doi,
Am să joc și eu rolul vieții mele
Căci vreau să mă număr 
Printre milioanele de stele
Care strălucesc pe cerul iubirii;

Fii romantic, visător, 
Răbdător, înțelegător,
Nu te purta ca un simplu amator, 
Sau ca un vânzător de iluzii,
Folosește-ți armele din dotare
Ca să-mi cucerești inima mare;

Treci peste bariere, peste hotare,
Dovedește-mi că ești 
Un actor extraordinar, 
Demn de Oscar... Fii diamantul rar, 
Piatra de hotar a iubirii,
Fă-ți un culoar în sufletul meu
Ca să fim împreună mereu!


Toate drepturile rezervate
✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu