vineri, 9 martie 2018

Primăvară de vis

Primăvară de poveste, 
Cer înseninat... Noi doi, 
La un pahar de vorbă pe înserat;
Te sărut pe buzele-ți dulci, 
Ca de fiecare dat'; Ești emoționat, 
Palmele ți-au transpirat,
Mi-ai pus pe pat petale de trandafiri,
Te faci că te miri când te privesc 
În ochi şi-ți spun că te iubesc;

Când suntem împreună, parcă plutesc,
Prin lumi necunoscute hoinăresc,
Dar nu mă rătăcesc; Braţele tale 
Sunt ca un adăpost ceresc;
La pieptul tău mă cuibăresc 
De fiecare dată când paşii 
Mi se poticnesc de vreun prag, 
Iubitul meu drag! Te doresc 
Mai mult ca niciodată',
Ești ca un baton de ciocolată 
Cu miere... N-aș renunța la tine 
Pentru nimic în lume,
Căci îmi oferi clipe de plăcere 
De neuitat, și iubire-adevărată 
Pe timp nelimitat.

Primăvară de vis... Paradis;
Lumânări aprinse, un geam deschis,
Noi doi... flăcări, foc, văpăi, buze moi, 
Aripi de porumbei, 
Un puhoi de sentimente,
Fragmente din trecut, 
Speranțe pentru viitor,
Fiori de dor, șoapte de amor, 
Stropi de sudoare, covoare de flori,
Raze de lumină, fluturi multicolori, 
Valuri de iubire, fericire, împlinire.


Autor ✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Frontiera iubirii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu