luni, 12 martie 2018

Fără buton de Oprire

Mi-e dor de gura ta, 
Căpșună coaptă, dulce acadea,
Mi-e dor de sărutarea-ți pătimașă,
De privirea-ți gingașă, 
De fața-ți drăgălașă, 
De sufletu-ți sensibil, 
De zâmbetu-ți irezistibil...
Aș vrea să fiu cu tine, 
Departe, în exil, 
Să ne iubim cât mai mult posibil,
Doar știi că timpul este ireversibil!

Mi-e dor de soarele cald 
Al primăverii, 
De peronul vechi al Gării de Est,
Unde ne întâlneam în prag de seară...
Inima mea parcă zbura
Când Eros, timid de noi se-apropia,
Dragostea îmi atingea 
Corzile sensibile,
Pulsul mi se mărea, 
Ritmul cardiac o lua razna,
Săgeata albastră sărea de pe șine,
Fiorii iubirii 
Se plimbau prin mine 
Cu viteza luminii,
Ciulinii Bărăganului
Dispăreau din peisaj
Când eram cu tine în voiaj, 
De duminică până joi;

Uneori, dormeam 
Sub cerul liber amândoi,
Nu ne era frică de furtuni, de ploi,
Ziua, ne încălzea soarele,
Noaptea, stelele ne țineau de urât, 
Iarba verde, ne era așternut...
Dimineața ne trezeam îmbrățișați,
Eram doi îndrăgostiți nevinovați,
Ne lăsam dominați de pasiune,
De iubirea care era în ascensiune;

Timpul a trecut cu repeziciune,
Neîncrederea ne-a provocat în suflete 
Câte o mică leziune, 
Tristețea, ne-a ținut din când în când 
Sub presiune,
Totuși, ne-am bucurat de iubire 
Când și cât am vrut noi...
Azi, scriu pe foi veline tot ce-am trăit,
Te-am iubit, te voi iubi până la Infinit,
Datorită ție, am devenit mai bună,
Dar inima-mi nebună plină de iubire, 
E ca o telecomandă 
Fără buton de Oprire.


Toate drepturile rezervate
✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Frontiera iubirii





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu