marți, 6 martie 2018

Pe termen nelimitat

Iubite, am rezervat 
Un colț de Rai pentru tine,
Ca să rămâi cu mine 
Până în secolul viitor; Am să-ți pun 
Un covor de flori la picioare,
Am să-ți prefac în sărbătoare fiecare zi,
Nopțile noastre de iubire vor fi de vis,
Doar știi că-n Paradis nu există lacrimi!

Vom fi doi îndrăgostiți anonimi, 
Ne vom adăposti în fiecare seară 
La umbra lunii, 
Ne vom iubi ca nebunii,
Inimile noastre vor bate la unison,
Ne vom lega cu un cordon
De săgeata ascuțită a lui Cupidon;

Vom bea ceai de anason 
În fiecare dimineață,
Ne vom plimba prin grădini 
Cu izmă creaţă,
Ne vom clădi o nouă fortăreață;
În fiecare noapte
Ne vom refugia în vise,
Luminile vor fi aprinse tot mereu
În sufletul tău și-n sufletul meu.

Iubite, rază de stea și de soare, 
Am închiriat o barcă de salvare
Ca să ne urcăm în ea 
Când va fi furtună pe mare, 
Sau peste ocean,
Când inimile 
Ne vor fi pline de alean
Alături să mă ai, alături să te am;

Mâine-am să pun 
Câte un gram de fericire
Pe liniile noastre de plutire,
Să nu fie grea nici viața ta, 
Nici viața mea;
Noi doi știm prea bine 
Că iubirea vine și pleacă, 
E liberă să facă ce vrea ea, 
Când vrea ea; Nu-i place 
Să fie comandată de cineva.

Iubite, voi lăsa ușa deschisă 
În inima mea
Ca să intri când vrei, 
Cu dragostea de mână,
Nu vreau să ne purtăm ranchiună 
Niciodat'... Vreau 
Să ne iubim cu patos, 
Intenționat, anticipat, 
Pe termen nelimitat... !

Autor ✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Frontiera iubirii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu