miercuri, 7 martie 2018

Foc reaprins

În jurul ochilor tăi frumoși
Lacrimile au săpat șanțuri adânci,
De ce nu vrei să arunci
Tristețea peste văi și lunci?

Vreau să-ți sărut genele lungi,
Să-ți șterg lacrimile fierbinți,
Nu vreau să mai plângi pe înserat
Când ești singur în pat,
Vreau să fii calculat,
Să nu te crezi vinovat 
Pentru tot ce s-a întâmplat;

Vreau să vii mâine în zori
Să bem o cafea cu scorțișoară
Cum beam cândva,
Vreau să văd strălucirea 
Din privirea ta
Când gura ta va întâlni gura mea;

Vreau ca dragostea să ne fie 
Prilej de nesfârșită bucurie,
Să stăm o veșnicie îmbrățișați,
Netulburați de vremea de afară,
Să fie primăvară însorită în noi,
Cu cer senin fără ploi;

Vreau să mergi cu picioarele goale
Prin nisipul din clepsidra 
Timpului meu
Adesea, sau aproape mereu,
Vreau să fiu eu cea pe care o visezi,
Pe care o venerezi ca pe o zeiță
Frumoasă ca o garofiță;

Vreau să uităm de iarna nenorocită,
Să nu cădem în nicio ispită,
Să ne lăsăm purtați 
De valurile dragostei;
Vreau să mă iei în brațe ca altădat',
Să mă iubești cu sufletul curat,
Să mă săruți pe sufletu-mi nevinovat;
Vreau să te crezi deja salvat
Din ghearele suferinței,
Căci flacăra dorinței mele nu s-a stins,
Focul iubirii, de ieri s-a reaprins.


Autor ✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Frontiera iubirii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu