miercuri, 7 martie 2018

Pe-o ramură de vise și speranțe

Pe sub streșini albastre de cer
Zboară timpul efemer,
Iubirea prețioasă ca un giuvaer
Stă la loc de cinste,
Pe-o ramură de vise și speranțe;

Parfum suav de primăvară
Din Univers ușor coboară 
Peste câmpiile de flori,
Natura e pictată în culori țipătoare,
Razele de soare se oglindesc în mare,
Copacii-s îmbrăcați de sărbătoare;

Un fluture roz 
M-a invitat la plimbare,
Din inimă parcă-mi răsare 
Un fir de busuioc;
Ce noroc pe mine! 
Iubirea pentru tine 
Mă ține ancorată în realitate,
Dar văd steluțe verzi, perle sidefate,
Când primăvara-mi bate în geam,
Îmi amintesc cât ne iubeam, 
Ce fericiți eram!

Privesc zarea senină, 
Un mugur de lumină 
Se-așează pe o lalea,
M-aș așeza și eu în poala ta, 
Dacă aș putea,
Dar ești prea departe,
Tocmai în America...!
Ce te-aș mai îmbrățișa 
Și te-aș săruta!
Nu te-aș mai lăsa 
Să pleci de lângă mine,
Dacă mâine ai veni; 
Aș deveni o eroină,
N-aș mai fi doar o străină 
Cu inima plină de iubire,
N-ar mai fi nicio deosebire între noi
De ne-am iubi cu foc amândoi!


Autor ✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Frontiera iubirii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu