joi, 8 martie 2018

Nu face economie de iubire!

Îmbracă-mă în poezie,
Scrie-mi versuri albe
Pe o foaie de hârtie portocalie
Cu stilou-ți vechi, cu peniță aurie,
Mângâie-mi tâmplele ninse 
De zăpada argintie a iernii,
Du-te mai des la Vecernii,
Roagă-te pentru mine, pentru noi,
Să fim împreună 
Și în secolul douăzeci şi doi;
Uită de tine, gândește-te la noi,
Căci dragostea-i făcută pentru doi!

Stai lângă mine în fiecare noapte,
Sărută-mi buzele uscate
Cu buzele-ți catifelate
Când luna de cleștar apare
După ce soarele dispare 
De pe bolta înseninată;
Ia-mi inima în palma-ți dreaptă, 
Apoi pune-o într-o colivie
Făcută din crini, ghiocei și iasomie,
Nu face economie de iubire,
Am să-ți dau înapoi fericire,
Păstrează-mă în sufletul tău,
Să fiu a ta, să fii al meu mereu!

Iubește-mă 
Ca pe un fluture frumos,
Fii duios, mărinimos,
Vreau ca pe cerul iubirii noastre
Să nu existe niciun nor;
Îți promit că n-am să zbor 
Din brațele tale
Dacă săgeata lui Amor 
Îmi va răni inima!
Voi folosi legitima apărare,
Voi arunca în aer tristețea, 
Lacrimile amare,
Mă voi preface 
Că nu mă doare sufletul
În caz că n-am să-ți mai văd zâmbetul;
Vei rămâne poetul meu preferat,
Secretul iubirii noastre va fi păstrat,
Doar Dumnezeu știe cât te iubesc,
În fiecare zi,
Tot de tine mă îndrăgostesc!


Autor ✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Frontiera iubirii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu