vineri, 2 martie 2018

Pe cuvânt de onoare!

Eu te-am citit demult, ca pe o carte,
Ești foarte bun în tot ce faci...
Mă dezbraci când vrei tu de secrete,
Mă-mbraci în petale de violete,
Îmi pui la urechi ghiocei, 
În loc de cercei;

Eu te-am căutat adesea 
Prin Infinit, dar singur ai venit, 
Când nu mă așteptam;
La început ne salutam 
Când ne vedeam,
După un timp, ne-mbrățișam, 
Ne sărutam... Mă bucuram 
Că te aveam, te bucurai că mă aveai;

Am fost de multe ori în Rai, 
Cu tine de mână,
Eram fericiți când era Lună plină,
Privirea ta era mereu senină,
Răspândeai în jur 
Raze de lumină orbitoare,
Erai de-o frumusețe răpitoare;

Eu eram ca o floare, 
Dar dacă nu te vedeam o zi,
Mă topeam pe picioare 
Ca o lumânare aprinsă 
Și stinsă de prea multe ori;

Dacă nu mă trezeam 
În brațele tale calde în zori,
Mă rătăceam printre nori,
Nu mai auzeam cântece de viori,
Nu mai aveam îngeri păzitori;

Azi te iubesc mai mult ca ieri, 
Mâine te voi iubi și mai mult,
Pe cuvânt de onoare!
Tu îmi ești soare, aer, cer și pământ,
Fără tine, n-aș putea fi ceea ce sunt!


Toate drepturile rezervate
✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Frontiera iubirii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu