sâmbătă, 3 martie 2018

Aș vrea... Da!

Aș vrea să fiu o apă curgătoare,
Iar tu să fii o mare de iubire,
Sau un ocean de fericire,
Să ne iubim până la nemurire;

Aș vrea să nu existe bariere,
Nici geamanduri între noi,
Să ne lăsăm purtați 
De valurile dragostei
Când din focurile inimilor noastre 
Sar zeci de scântei;

Aș vrea să fii 
O rază fierbinte de soare,
Să îmi usuci lacrimile amare,
Când ești la mii 
De kilometri depărtare
Aș vrea să-mi trimiți 
Din zbor o dulce sărutare,
Căci te iubesc cu ardoare!

Aș vrea să uităm de zăpezi, 
De viscol, de ploi și de noroi,
Să mergem amândoi
Pe-aceeași cărare dreaptă
Spre iubirea nelimitată,
Acum, nu la Sfântu-așteaptă!

Aș vrea să ne iubim 
Mai mult ca niciodată,
Căci viața-i uneori 
Prea scurtă și nedreaptă,
Aș vrea ca iubirea noastră 
Să fie echilibrată,
Să nu meargă pe burtă, 
Nici târâș ca în armată;

Aș vrea ca-n inima ta curată 
Doar pe mine să mă primești,
Să mă iubești ca-n vise, 
Sau ca în povești;
Aș vrea să-ți amintești de mine 
Noaptea, când tristețea vine
Cu pași repezi spre tine;
Dimineața când te trezești, 
Cu drag, la mine să te gândești;

Aș vrea să uiți cine ești 
Când suntem împreună,
Să ocolim orice minciună,
Eu să fiu o tipă super bună, 
Tu să fii un macho man,
Să ne dăm pe toboganul iubirii 
Când zboară fluturii spre cer;

Aș vrea să-ți cer iubire în avans,
Să mă inviți când vrei la dans,
Să faci primul pas, iar eu să te urmez;
Aș vrea să descifrez codul tău genetic,
Să te închid în sufletu-mi nemernic,
Să nu mai poți evada din viața mea,
Căci uneori sunt egoistă, rea,
Te vreau doar pentru mine;

Aș vrea să nu lăsăm pe mâine 
Ce putem face azi,
Să fim cei mai buni camarazi,
Să bem din aceeași cană cu apă, 
Să mâncăm din aceeași bucată 
Uscată, sau proaspătă de pâine;
Aș vrea să ne iubim cu patimă 
Până când vor crăpa pietrele
Și vor dispărea durerile;

Aș vrea, da, să fiu pe veci iubita ta,
Să îmi aduci zilnic trandafiri, 
Să te admir, să mă admiri,
Să ne înțelegem din priviri 
Chiar dacă avem firi diferite;
Aș vrea să primim mai des
Diplome pentru merite deosebite 
La capitolul „Dragoste”...
N-aș vrea să avem zile proaste, 
Ci doar zile senine, de iubire pline.


Toate drepturile rezervate
 ✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Frontiera iubirii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu