joi, 1 martie 2018

E ziua ta, Iubire

Îmi cresc sub pleoape 
Muguri de lumină,
Îmi înfloresc în inimă sute de crini,
Plouă cu soare în ale mele grădini,
În suflet am ramuri verzi de măslini,
Pe umeri am aripi 
De îngeri și de Heruvimi.

E sărbătoare în mine, 
În cer și pe pământ,
E ziua ta Iubire, frumos cuvânt,
Datorită ție, azi sunt ceea ce sunt;
E-adevărat, mi-e părul puțin cărunt,
Dar n-am încălcat niciun jurământ,
Nu te-am trădat, 
Nici nu te-am abandonat,
Te-am creionat cum am vrut eu,
Ești pe primul loc în Topul meu;

Am închinat mereu în cinstea ta 
Câte-un pahar de vin,
Ți-am construit un Altar 
La care mă închin,
Când viața mi se pare chin;
Tu ești Darul meu Divin
Dăruit de Dumnezeu,
Îi mulțumesc că mi te-a dat,
Că te-a lipit de sufletul meu curat.

E ziua ta, Iubire... 
La mulți ani cu fericire,
Cu mine, pe drumul spre împlinire!

Autor ✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Frontiera iubirii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu