marți, 27 februarie 2018

Tu știi...

Eu nu... Nu pot să mint,
Nu vreau să-ți ascund 
Ce simt; Încă te iubesc,
Presimt că vom fi împreună 
Undeva, cândva,
Sufletul meu te vrea, 
La fel și inima mea;

Recunosc, da, 
Nu pot lupta cu dragostea,
Nu vreau să fug de tine, de ea;
Nu te pot uita,
Nu vreau să arunc în vânt 
Niciun cuvânt de-al tău,
Nici jurământul nostru de iubire;

Iubite, tu ești 
Centrul universului meu,
Mă gândesc la tine mereu,
Săgeata iubirii îmi arată 
Cărarea dreaptă
Care duce direct la tine,
Îmi convine de minune 
Să fiu legată de iubirea ta,
Căci nu vreau 
Să te schimb cu altcineva;

Iubirea ta e ca breloc 
Care îmi poartă noroc
Atunci când mă-nvârt 
În cercul îndoielilor,
Când inima-mi atârnă 
De Lanțul amintirilor,
Când simt că mor de al tău dor;

Tu știi că te ador! 
Doar tu mă faci să zbor,
Datorită ție mi-e ușor 
Să trec peste Podul suspinelor,
Peste zidurile înalte ale tăcerilor,
Peste crestele munților de gheață 
În fiecare dimineață;

În nopțile incandescente 
Mă lupt cu o armată 
De sentimente,
Revăd fragmente 
Din povestea noastră de iubire,
Încerc să stau cât mai mult 
Pe linia de plutire;
Tu ești raza de fericire 
Pe care o văd la orizont;

Nu pot, nu vreau 
Să renunț la tine,
Chipul tău frumos 
E întipărit pe ale mele retine;
Noi doi avem aceleași destine,
Călătorim prin vise clandestine
Fără buletine, fără pașapoarte,
Tu ești o parte din mine, 
Eu sunt o parte din tine,
Nimic nu ne reține să ne iubim;
Nu trebuie să ne oprim 
Din drumul spre împlinire 
Orice ar fi...
Te iubesc prea mult; Tu știi... !


Toate drepturile rezervate
✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu