luni, 26 februarie 2018

Îmi place... !

Îmi place de tine 
Când te uiți la mine
Ca la o păpușă jucăușă 
Îmbrăcată-n haine colorate,
Îmi place să-mi mângâi 
Părul lung, lăsat pe spate,
În fiecare noapte și dimineață;

Îmi place când mă privești în față
Și-mi spui că mă iubești,
Că fără mine nu poți să trăiești,
Eu simt că mă topesc pe picioare
Când te știu la mii 
De kilometri depărtare;

Îmi place când zâmbești
Cu gura până la urechi,
Când bei câte-un pahar
De vin roșu vechi
După ce servești masa de seară,
Îmi place când adormi
În brațele mele ca odinioară;

Îmi place să mă tragi
Pe sfoară uneori,
Să-mi răspunzi într-o doară
La anumite întrebări,
Să mă faci să trec
Prin anumite stări,
Oricum, din cauza iubirii
Sunt mai mereu cu capul în nori;

Îmi place să mă măsori
Din cap până-n picioare,
Să-mi faci inima să zboare
În fiecare minut;
Îmi place că nu ești încrezut,
Nici orb, nici mut,
Mă bucur 
Că mă iubești ca la-nceput!

Îmi place
Când ești blând, manierat,
Când mă duci
Pe câte un tărâm fermecat
Și-mi spui că mă iubești
Cu sufletul curat,
Că sunt tot ce ți-ai dorit vreodat'...

Îmi place să-ți dau
Câte-un sărut nevinovat
Pe buzele-ți dulci,
Roșii ca cireșele coapte,
Să-ți spun printre șoapte de iubire
Că te iubesc mai presus de fire...

Îmi place să te cuceresc
Doar cu o singură privire,
Să-ți fac din când în când
Câte-o mărturisire,
Tu știi că nu e amăgire tot ce trăim,
Îmi place mult să ne iubim!


Toate drepturile rezervate
© Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu