miercuri, 7 februarie 2018

Printre cuvinte ✍️

Cât îmi lipsești iubite! 
În fiecare clipă, 
De tine îmi aduc aminte,
Câte o lacrimă fierbinte 
Mi se prelinge pe obraz,
Sufăr în tăcere, 
Mă scufund în durere,
Aștept cu nerăbdare 
Viitoarea noastră întrevedere!

Când păsările zboară-n cârduri,
Pun mâna pe stilou 
Ca să îți scriu câteva rânduri,
Dar mă opresc unele gânduri tulburi, 
Mă rătăcesc printre cuvinte,
Număr minute, 
Secunde grele care trec,
Mă învârt în vechiul cerc al disperării,
Nu pot să te dau uitării.

Cu mâinile-mi tremurânde 
Aprind câte o lumânare 
În fiecare zi fără soare, 
Singurătatea mi se pare 
Din ce în ce mai apăsătoare!
În nopțile fără stele, 
Te chem în visele mele
Cu puterea gândului, 
Cu lumina sufletului meu
Care răspândește raze strălucitoare
Căci iubirea-mi mare 
Nu poate fi stăvilită de ninsoare,
Nici de viscol, nici de furtună. 
Inima-mi bună vrea
Să faci parte în continuare 
Din viața mea!


Toate drepturile rezervate 
© Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu