miercuri, 7 februarie 2018

În fiecare anotimp

Te caut în razele de soare,
În cărțile cu povești nemuritoare,
În zecile de semne de-ntrebare,
Te caut în vârtejul furtunii, pe mare,
În perlele din fiecare ocean, 
Te caut în fiecare zi a fiecărui an
Cu inima-mi plină de alean;

Te caut în versuri nescrise,
În vise frumoase neapuse,
Țin ferestrele deschise tot mereu,
Poarta sufletului meu 
Este și ea deschisă,
Intrarea ți-e permisă pe timp nelimitat,
N-am să te las să pleci niciodat'!

Te caut și te găsesc
În amintirele care mă răscolesc,
În stelele de aur care strălucesc
Când cerul nopții e senin;

Ești strugurele dulce 
Din care se face vin
În toamnele pline de culori,
Îmi alungi din suflet pâcla de nori
În iernile cu albe ninsori,
Ești roua care se pune pe flori în zori
În fiecare minunată primăvară,
Ești briza caldă de vară pe care o simt 
În fiecare anotimp.

Te caut iubire și te găsesc
Pe întreg globul pământesc,
Mă iubești și te iubesc,
Doar tu mă faci să simt că trăiesc!


Toate drepturile rezervate 
© Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu