miercuri, 7 februarie 2018

Ai să-nțelegi vreodat'?

Ai să-nțelegi vreodat' 
Că nu te-am mințit niciodat',
Că e adevărat tot ce ți-am spus?
Sufletul meu îți e supus
De când l-a răpus săgeata lui Amor,
Mai am puțin și mor de al tău dor!

Ai să-nțelegi vreodat'
Cât te iubesc de mult?
Inima-mi care-a tăcut cândva
Bate cu putere din cauza ta;

Ai să-nțelegi oare că dragostea 
Nu e o joacă de copii?
Eu mă plimb printre nostalgii
În fiecare noapte și zi,
Doar gândul că ai să revii
Mă ține pe linia de plutire;

Ai să-nțelegi vreodat' că din iubire
Poți să ierți de fiecare dată
Chiar dacă inima ți-a fost condamnată 
Pe nedrept la suferință?

Drumul spre biruință nu e ușor
Când te acoperă al îndoielii nor 
În diminețile triste, pustii,
Dorințele ți se pot împlini
Doar dacă știi s-alegi drumul drept
Pe care trebuie să mergi
Fără să-ncalci anumite legi;

Ai să-nțelegi vreodat'
Sensul cuvintelor 
„Iartă, ca să fii iertat?”
Nu judeca pe nimeni, 
Ca să nu fii judecat!


© Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu