duminică, 4 februarie 2018

Primește-mă în inima ta

Iubite, eu te cunosc prea bine,
Ești cea mai frumoasă parte din mine,
Doar pentru tine-mi bate inima
Noaptea, când apare prima stea
Pe bolta înseninată;

De tine nu mă satur niciodată,
Chiar dacă uneori 
Mă rătăcesc prin gânduri
Și-ajung pe o cărare nu prea dreaptă,
Dar nu mă las îngenuncheată 
De nimeni și de nimic,
Nu mă declar învinsă, nu abdic,
Căci flacara iubirii e aprinsă tot mereu
În inima și-n sufletul meu.

La tine niciodată nu voi renunța
Oricât de grea ar fi lupta cu iubirea,
Menirea mea e să te fac fericit,
Să-ți șterg lacrimile de granit
Care-au căzut când sufletul
Ți-a fost rănit de altcineva.

Iubirea mea te va ajuta
Să treci de obstacolele din viața ta,
Eu îți voi arăta ce-nseamnă fericirea,
Infinitul... Nemărginirea;

Primește-mă la tine-n vise,
Cu brațele larg deschise,
Acum, când tâmplele-ți sunt ninse,
Când nu mai poți zbura ca o pasăre 
Pe zările albastre necuprinse!

Primește-mă în inima ta,
Căci tu faci parte din inima mea,
Locul tău e rezervat
În sufletu-mi curat,
Creierul mi-e acaparat
De sentimentele profunde
Pe care pentru tine le nutresc;

Te iubesc de prea mult timp,
Mereu am fost în contratimp
Cu tot ce-a însemnat regret,
Părere de rău... Iubitul meu,
Sufletul meu e al tău,
Eu voi fi a ta mereu!


Toate drepturile rezervate 
 © Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu