duminică, 4 februarie 2018

Iubire cu intensitate

Frumosule cu ochii verzi 
Ca frunzele de tei,
Mereu mă faci 
Să pun mâna pe condei
Să-ți scriu poeme de amor,
Căci dorul de tine, e neîndurător!

Tu îmi dai aripi să zbor,
Mi-alungi din inimă orice nor,
Ești ca lumina stelelor,
Mă veghezi pe timp de noapte
Să trec de clipele triste, zbuciumate.

De dragul tău 
Scriu versuri melodioase,
Compun câte șase poezii pe zi
Ca să trec cu bine 
De diminețile pustii,
De amiezile întunecate;

Tu mă ții legată 
Cu fire roșii fermecate
De iubirea ta... 
Ești barca-mi de salvare 
Când e furtună pe mare 
și în gândurile mele,
Ești lacrima de-argint 
Din șiragul de mărgele 
Pe care-l port la gât 
în momentele cele mai grele;

Frumosule cu obraji de catifea,
Tu ești primăvara mea, 
Parfum suav de iasomie,
Câmpie plină de flori,
Răsărit de soare-n zori;

Tu îmi pictezi viața-n culori
Când mă săruți de zeci de ori
Pe buzele-mi catifelate,
Adeseori mă dai pe spate
Cu gesturile-ți tandre, minunate;
Ești oaza mea de fericire și de libertate,
De-aceea te iubesc cu intensitate!

Eu nu folosesc cuvinte prescurtate
Ca să descriu iubirea ce ți-o port,
Tu îmi oferi confort, 
Eu îți ofer mângâiere,
Ne bucurăm în tăcere 
Când iubirea ne scapă de orice durere;

Tu ai încredere în mine,
Eu mă bazez mereu pe tine,
Împreună, suntem un întreg,
Tu mă înțelegi, eu te înțeleg,
Ne sprijinim reciproc,
Ca să ținem iubirea pe loc;

Nu e un joc tot ce trăim,
Căci ne iubim până la Infinit,
Eu ți-am îndeplinit dorințele,
Tu mi-ai împlinit visele,
Nu mi-ai înșelat niciodată așteptările;

Iubirea noastră este pură, adevărată,
Tu îmi oferi iubire nelimitată, 
Eu îți ofer iubire necondiționată
În fiecare secundă, 
Inimile noastre abundă de fericire,
Căci facem totul din iubire,
Cu iubire... pentru iubire.


Toate drepturile rezervate
 © Crisastemis 
Din Volumul - Dincolo de cuvinte 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu