luni, 5 februarie 2018

Momente unice, divine

Prin pereţii subţiri ai casei mele,
Aud zgomotul inimii tale
Care bate cu putere
De fiecare dată când iubire-mi cere;

Suntem ca două sfere de lumină
Când ne întâlnim,
Ne iubim fără să ne plictisim,
Tu un anonim, eu o necunoscută
Dintr-o lume neștiută;

Iubirea noastră nu e mută,
Nici oarbă, nici slută,
E o redută pe care o cucerim 
Când ne dorim, căci ne iubim 
De la pământ până la cer;

Tu, giuvaer îmi ești,
Prinț fermecător din povești,
Mereu vorbești de iubire 
La superlativ,
Pui preț pe sentimente
Din punct de vedere calitativ;

„Dulceață”... ador acest apelativ
Cu care mi te adresezi
Când îmi spui 
Că mă visezi în fiecare noapte... 
Tu ești dependent 
De ale mele șoapte de amor,
Eu simt că mor 
Când mă strângi cu foc în brațe;

Iubite, când îmi mângâi 
Părul lung, lăsat pe spate,
Plutesc printre vise, ajung departe,
Pe țărmuri cu nisipuri colorate,
N-aș vrea să se termine niciodată
Clipele minunate 
Petrecute în compania ta!

Când îmi săruți buzele moi,
Îmi dau seama cât noroc îmi poartă
Trifoiul verde cu patru foi...
În fiecare zi de marți și joi
Număr din doi în doi, 
Arunc grijile peste lunci și văi,
Mulțumită ție, 
Nu mai privesc înapoi;

Mă gândesc la lucruri sfinte
Și privesc doar înainte,
Vreau să țin minte zecile de cuvinte
Pe care ți le spun de fiecare dată
Când sufletu-mi frumos, nebun,
E lipit de sufletul tău bun;
Sunt fericită că mă iubești, că te iubesc,
Mă bucur că trăiesc alături de tine
Momente unice, divine.


Toate drepturile rezervate 
 © Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu