joi, 15 februarie 2018

Până la lacrimi

Eu te iubesc până la lacrimi
Căci tu mă scapi 
De suferințe și de patimi,
Mă ții departe de durere și de chin,
Eșți ramul verde de măslin
De care mi-e agățată inima,
Tu ești pacea, liniștea mea.

Eu te iubesc 
Până la lacrimi de sânge
Când sufletul 
Mi se frânge de-al tău dor,
Mă gândesc la sărutarea-ți dulce
Care-i ca apa limpede de izvor
Și nu mă mai rătăcesc 
În al iernii rece, străveziu decor.

Eu te iubesc 
Până la lacrimi de granit
Când vântul tristeții e stârnit
Și provoacă o furtună 
în inima-mi nebună;
Iubirea se răzbună 
Când nu ne vede împreună,
Căci ea ne-a fost de la-nceput stăpână.

Eu te iubesc până la Lună,
Până dincolo de stele,
Căci te asemeni mult cu ele,
Șiraguri de mărgele mi-ai făcut
Și așternut din petale de flori,
Mi-ai aprins luminile pe cer în zori,
Când fluturii dăunători 
Mi-au întunecat
Orizontul albastru sidefat.

Eu te iubesc necondiționat,
Căci ești așa cum te-am visat,
Frumos și bun,
Ca un dar prețios de Crăciun;
Ești cântecul minunat
Pe care-l ascult neîncetat
Când sufletul mi-e tulburat.

Eu te iubesc mai mult decât ieri,
Căci îmi aduci în suflet primăveri,
M-ai ridicat de jos de zeci de ori
Când am căzut din pricina nefericirii,
Mi-ai arătat săgeata dreaptă
Care m-a dus pe drumul împlinirii.

Eu te iubesc mai mult decât oricând,
Îmi ești aer, cer și pământ,
Ești în fiecare frază, în fiecare cuvânt
Pe care din suflet îl rostesc...
Te iubesc, vreau să-ți mulțumesc,
Datorită ție, ca o floare înfloresc,
Mă bucur de fiecare clipă 
Pe care o trăiesc.

Eu te iubesc până la lacrimi,
Mă rog la îngeri, la Serafimi,
Să mă iubeșți și tu la fel...
De când te-am cunoscut,
Sufletul mi-e vesel, inima fericită,
Mă simt iubită, ocrotită;
Păstrez și-acum 
Fotografia ta în portofel
Alături de primul inel 
Pe care mi l-ai dat,
În ziua când am semnat, 
Cu sufletul curat, 
Cu lacrimi de fericire, 
Jurământul nostru de iubire.


Toate drepturile rezervate
© Crisastemis 
Din Volumul - Dincolo de cuvinte



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu