sâmbătă, 17 februarie 2018

O încercare de evadare

Hai să evadăm de pe pământ,
Să ne lăsăm purtați de vânt
Ca două particule de praf,
Să facem jaf la drumul mare,
Să distrugem zidurile de apărare
Ale tristeții și ale singurătății
Mâine la miezul nopții, 
Sau poimâine în zorii dimineții;

Hai să fugim de sclavie,
Să bem câțiva stropi de Apă Vie 
Din Fântâna nesecată a Iubirii,
Să furăm două raze de aur 
Din Soarele Fericirii
Și arcul cu săgeata lui Amor,
Să nu ni se mai frângă 
Inimile de dor
Când mai apare câte-un nor 
În al iubirii schimbător decor;

Hai să deschidem Porțile Raiului,
Să ne plimbăm hai-hui prin Univers,
Să mergem cu Mașina timpului 
Pe sens interzis
Fără permis de conducere,
Să facem reducere de preț
La fiecare zâmbet șugubăț,
S-avem același ideal măreț;

Hai să facem schimb de sentimente,
Să stingem becurile incandescente,
Să aprindem luminile permanente,
Să prevenim anumite incidente,
Să ne ferim de accidente rutiere
Când vrem să trecem 
Peste anumite bariere...

Hai să ocolim drumurile forestiere,
Să cumpărăm ornamente florale,
Să punem petale de trandafiri
În calea frumoasei noastre iubiri,
Să facem pregătiri de nuntă
Căci inima mea cântă de fericire
Când doar cu o privire mă cucerești;

Spune-mi că mă iubești, 
Că nu poți să trăiești 
Fără iubirea mea,
Că vrei să fiu mireasa ta;
Cere-mi mâna... 
Am să spun Da! Te iubesc 
Așa cum îmi iubesc viața,
Tu ești fericirea mea!

Vom fi mereu uniți
În cuget și-n simțiri
Pentru că suntem 
Două firi asemănătoare,
Eu voi fi singura locuitoare 
În sufletul tău,
Tu vei fi întotdeauna 
Stăpânul sufletului meu!



 Autor ✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu