vineri, 16 februarie 2018

Eu pot... eu știu

Eu pot să zbor ca un cocor 
Pe zările albastre necuprinse
Cu aripile larg deschise 
Privind spre viitor,
Eu pot să mă înalț 
Când vreau și să cobor,
Căci mi-e ușor să mă strecor 
În lumea tăcută a viselor;

Eu pot să zbor fără frică 
Prin Univers, căci mă agăț 
De Roata norocului în mers,
Încerc să dau vieții mele sens,
Scriu în fiecare zi câte un vers 
Pe care îl dedic iubirii;

Eu pot să zbor pe aripile fericirii 
Când trandafirii înfloresc,
Mă plimb pe Globul pământesc
De la un capăt al lumii, până la celălalt,
Mă cațăr pe Muntele cel mai înalt,
Navighez pe mările de smarald 
Când e cald afară;

Eu pot să zbor 
Din prima zi de primăvară
Până la sfârșit de an;
Când inima mi-e plină de alean
Fac Scuba diving în Oceanul Indian,
Mă plimb prin Cosmos cu Calul Troian,
Ascult muzică de relaxare, 
Cântată la pian...

Eu știu cum să-mi alung din suflet 
Norii grei de porțelan,
Arunc tristețea la gunoi, pe tobogan,
Eu pot să sting cu lacrimi 
Lava fiecărui vulcan
Care în inima mea erupe 
În iernile cele mai crunte;
Renunț la toate lucrurile mărunte,
Îmi iau elan și zbor 
Până în al nouălea cer
Fără să mă învalui în vreun mister;

Eu știu ce să-i cer Lui Dumnezeu,
Căci El este Stăpânul meu.
Îl rog să îmi dea sănătate,
Pentru că e mai bună decât toate;
Îl implor să mă ierte de păcate,
Să mă călăuzească 
Pe drumuri luminate; El știe 
Că inima mi-e plină de bunătate,
Că deviza mea este:
„Iubire, Adevăr, Dreptate.”


✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu