luni, 19 februarie 2018

Să nu îndrăznești... !

Să nu îndrăznești să-mi spui
Că n-ai să rămâi cu mine 
Până la final,
Nu am nevoie de un „Adio!” banal,
Sau de câteva lacrimi de cristal
Pe care să le verși ocazional;
Nu vreau ca ultimul capitol 
Din povestea noastră să fie infernal,
Trebuie să fie genial... să pară ireal,
Dar să fie cât se poate de real.

Să nu îndrăznești 
Să nu-mi mai vorbești,
Să crezi că poți să mă pedepsești 
Cu tăcerea, 
Căci ai nevoie de iubirea mea,
Ca să supraviețuiești 
În lumea aceasta rea,
Ca mine, nu te iubește 
Nimeni altcineva... !

Să nu îndrăznești 
Să-mi spui că nu-ți convine,
Sau că îți e rușine 
Să recunoști că m-ai iubit, 
Că mă iubești, 
Că nu poți să te stăpânești
Când simți fiori de dor, 
Dar și de fericire, de fiecare dată 
Când auzi cuvântul „Iubire”...

Să nu îndrăznești să fugi de zeul Amor
Care mă ajută să zbor cu tine-n gând, 
Tremurând, plângând sau râzând,
Suspinând sau murmurând 
În prag de seară sau în zori de zi, 
Când clipele îmi sunt pustii;

Să nu îndrăznești să nu mai vii
Când se vor coace strugurii în vii,
Să bem must pe săturate,
Să culegem roadele bogate 
Ale toamnelor arămii,
Apoi să fugim peste munți, 
Peste câmpii, 
Departe de tristeți, de nostalgii,
Să mergem pe drumul iubirii 
Presărat cu bucurii
Când ploile străvezii 
Vor cădea din cerul de opal;

Să nu îndrăznești să fii formal,
Distant, sau superficial,
Fii cât se poate de normal, 
De rațional!
Oricum, ai mare potențial, 
Ești personajul ideal
Din cartea-mi minunată, fără egal;
Poți rămâne eroul principal 
Din povestea vieții mele, 
Căci am să-ți dau în dar
O cunună de stele,
Te voi ajuta să dezlegi 
Misterul iubirii,
Îți voi dezvălui secretul fericirii.

Iubitul meu frumos, 
Ca un soare strălucitor,
Tu ești îngerul păzitor 
Pe aripile căruia pot să plutesc
Deasupra oricărui nor,
Tu faci parte 
Din al iubirii minunat decor;
Ești biletul meu câștigător
Ieșit din urna sorții,
Dumnezeu mi te-a dat 
Ca pe un dar binecuvantat
De care să mă bucur 
Pe timp nelimitat...
Să nu îndrăznești 
Să-mi spui că m-ai uitat,
Căci eu te iubesc cu adevărat!


Toate drepturile rezervate
✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu