miercuri, 7 februarie 2018

La margine de lume

Ne-am întâlnit cândva, 
La margine de lume;
Eu îmi uitasem al meu nume,
Tu nu-ți mai aminteai 
Al tău prenume... Adesea, 
Îți plăcea să-mi spui glume, 
Mie îmi plăcea să-ți spun povești; 
Îți mai amintești?

Uneori, ne plimbam 
Ca doi nori ușori
Prin Cosmosul plin de culori,
Alteori eram ca doi cocori, 
Zburam nestingheriți 
Pe cerul albastru infinit;
Tu aveai sufletul rănit, 
Eu aveam inima ruptă,
Voiam să cucerim aceeași redută,
Iubirea pe jumătate pierdută.

Când privirile noastre s-au întâlnit
Un foc puternic a izbucnit
La poalele unui munte de granit
Făcut din lacrimile noastre 
Mai demult; Atunci am înțeles 
Că ne-am născut unul pentru celălalt,
Că trebuie să facem un salt împreună,
Să ne cățărăm pe-un colț strălucitor 
De Lună, să nu mai coborâm 
În prăpastia durerii;

În pragul primăverii 
Vom merge mai departe,
Vom limpezi apele tulburate, 
Ne vom iubi cu intensitate;
Vom fi două stele cu aur pictate 
Pe zările întunecate,
Vom străluci din noapte până-zori,
Când boabele de rouă de argint 
Se vor așeza pe flori.


Toate drepturile rezervate 
© Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu