vineri, 23 februarie 2018

Nici joc, nici nălucire

Vreau să știi că te iubesc, 
Că te aștept să vii,
Din inima mea nu a dispărut iubirea
Ca puful de la păpădii
În verile calde pline de nostalgii,
Nici în toamnele reci, cu ploi argintii;

Am notat în fiecare zi 
Pe foi albe gândurile-mi roz sau gri,
Cuvinte cu sens, sau fără sens,
Păreri despre călătoriile noastre
Prin Rai, prin Univers...
Păstrez în suflet fiecare vers
Din fiecare poem 
Pe care ți l-am dedicat,
Căci te-am iubit,
Te iubesc cu-adevărat!

N-am uitat primul sărut 
Pe care mi l-ai dat,
Nici ziua când m-ai îmbrățișat
Și mi-ai jurat 
Că vom rămâne împreună,
Inima-mi nebună tresaltă de fericire
Când îmi aduc aminte
De prima noastră întâlnire;

Iubirea ne-a ținut ani la rând 
Pe linia dreaptă de plutire,
Nu a fost o nălucire, sau un joc,
Noi ne iubim, ne susținem reciproc;
Tu ai fost și ești al meu noroc, 
Fir verde de busuioc, 
Eu sunt lumina, liniștea ta,
Ți-am dăruit de la-nceput inima mea
Cu toată dragostea din ea,
Căci cu ta grație și strălucire
M-ai cucerit cu o singură privire.

Iubirea noastră-i zbor, plutire, 
Drum spre nemurire,
Este ceva ce nu se poate descrie 
Nu-ncape într-o scurtă poezie...
Iubirea noastră e ca o vie 
Cu struguri dulci, parfumați
Din care savurăm
Când suntem înfometați sau însetați;

Iubirea noastră 
E o livadă plină de roade,
Rezistă și la minus zero grade,
Zeci de hoarde de tătari 
Nu o pot distruge,
Căci e ca o minge de foc,
Pârjolește inimile inamicilor pe loc.

Iubirea noastră mare nu are hotare,
Are pământuri fermecate 
Cu izvoare limpezi, curate,
Din care bem pe săturate
Zi de zi, noapte de noapte;

Iubirea noastră 
Ne bate în geam în fiecare clipă,
Căci știe că nu facem risipă de ea,
Noi o iubim, ea ne iubește,
Cu drag, întotdeauna ne zâmbește;
Iubirea noastră ne ferește 
De necazuri, de boli, de singurătate, 
De tristețe, chiar și de moarte.


Toate drepturile rezervate
✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu