sâmbătă, 24 februarie 2018

Locuri rezervate

Iubite... eu, ți-am rezervat un loc
În clepsidra timpului meu,
Căci vreau să fii cu mine mereu;
Ți-am rezervat un loc în inima mea
Unde dragostea e ca o rază de lumină,
Ca o mină de aur, ca un prețios tezaur;

Ți-am rezervat un loc 
Pe frunza mea de laur,
În grădina iubirii,
Unde mugurii fericirii înfloresc
De fiecare dată 
Când buzele mele rostesc
Cu drag „Te iubesc!”

Tu știi cât te doresc! 
Nu mă grăbesc să te alung 
Din lumea de poveste a mea,
Căci inima-mi plină de iubire
Te vrea în neștire,
Tu ești pasărea pe aripile căreia zbor 
Când de primăvară îmi este dor;

Iubitul meu seducător,
Ți-am rezervat un loc 
În al iubirii mele fermecător decor,
Dar nu ca unui actor grăbit 
Dintr-un film mut;
Eu nu ți-am dat 
Dragostea mea cu împrumut,
Căci am crezut în tine de la început,
Datorită ție, eu am renăscut.

Iubitul meu minunat,
Ți-am rezervat un loc în viața mea, 
Pe timp nelimitat, 
Căci ești așa cum te-am visat,
Te-am iubit, te voi iubi necondiționat;
Îți mulțumesc că nu m-ai abandonat!
Știu că uneori te-am supărat, 
Dar n-am făcut-o intenționat...
Iartă-mă dacă ți-am greșit vreodat',
N-am vrut să-ți rănesc 
Sufletul blând, curat... !

Iubitul meu de altădat',
Ieri mi-am luat agenda la verificat 
Și-am observat că numele tău 
E scris lângă numele meu;
Deci mai avem un traseu 
Lung și frumos de parcurs,
Timpul nefericirilor s-a scurs; 
Hai să ridicăm frunțile sus,
Să punem iubirea mai presus de orice,
Căci doar ea poate să ne ridice
Pe culmi semețe, dacă îi dăm binețe!

Iubite... eu, ți-am rezervat 
Un loc în sufletul meu,
Căci te asemeni cu Amor, 
Micul zeu pe care îl ador,
Cu el de mână vom merge înainte,
Vom face alte legăminte de iubire,
Ne vom scălda în oceane de fericire,
Vom călători când vrem prin Infinit
Cu iubirea noastră fără de sfârșit!


Toate drepturile rezervate
✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu