luni, 8 ianuarie 2018

Tu ești o stea

Tu ești cea mai frumoasă reverie,
Ești versul alb din scurta-mi poezie
Și inima roșie desenată
Pe un petec de hârtie aurie;

Tu ești o melodie minunată,
Mare Capodoperă de Artă,
Ești poartă deschisă spre Infinit,
Orizont nemărginit.

Tu ești parfum de primăvară,
Îmi iei de pe umeri orice povară,
În clipele grele, 
Ești o grădină cu micșunele, 
Cu toporași și ghiocei; 
Ești floarea delicată de tei,
Aroma ta se simte 
Până dincolo de Munții Pirinei;

Ești focul viu din care sar scântei
Care aprind întreg Universul,
Ești sensul vieții, dai aripi tinereții,
Doar tu poți să topești gheața tristeții.

Tu ești o stea și ești a mea,
Îmi bucuri mereu inima,
Îmi luminezi sufletul 
De fiecare dată când e întunecat,
Strălucești ca un diamant 
Între milioanele de stele
Tu, iubirea vieții mele!


© Crisastemis 
 Din Volumul - Anotimpuri 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu