luni, 8 ianuarie 2018

Te iubesc dincolo de cuvinte

Când vreau să te caut
Știu unde să te găsesc
Fără să mă obosesc prea mult,
Ești în fiecare colț 
al sufletului meu,
Te port în inimă mereu;

În fiecare primăvară
Îți treci degetele 
prin părul meu
Ca blândul alizeu,
Îmi mângâi trupul, 
Cu mâinile-ți de zeu;

De fiecare dată când vreau eu, 
Călătorim nestingheriți 
prin Univers,
Mai compunem câte-un vers,
Dăm mai mult sens 
iubirii noastre;

În nopțile albastre 
Privim luna de cleștar,
Cerul e plin de stele, 
ca un furnicar,
Povestea noastră veche
Se transformă în documentar
Căci eu notez tot ce se-ntâmplă 
La margini de hotar 
Din ianuarie până 
în luna lui Cireșar;

În verile secetoase
Ne facem zilele frumoase,
Mâncăm fructe zemoase
Ca să ne hidratăm, 
Ne iubim fără să ne rușinăm
De trecerea timpului,
Tu mă-nvălui cu iubire,
Eu îți dau să bei apă vie
Din cupa plină cu fericire.

Ochii tăi, privirea ta, 
Cristal de Bohemia,
Gura ta, căpșună dulce, 
Mă reduce la tăcere,
Când mă săruți uit de durere;
Îmi oferi clipe 
imense de plăcere,
Mă scapi de orice neplăcere.

Tu știi că te iubesc la maxim,
Nici nu știu cum să mă exprim,
Port în mine surâsul 
tău sublim,
Când nu ești cu mine, 
intru la regim, 
Fac Greva foamei, 
de la mijlocul verii
Până la sfârșitul toamnei...

Când mă doare sufletul,
M-agăț de Coloana Infinită 
A lui Brâncuși, 
Mai cumpăr câte un cartuș 
Pentru imprimantă,
Îți scriu scrisori de dragoste 
Pe bandă rulantă;

Când dorul de tine 
Mă macină seară de seară,
Mi-atârn inima 
De un arcuș vechi de vioară
Sau de un sunet de chitară
Ca să risipesc ceața tristeții, 
Să trec de bariera  singurătății.

Eu, te țin bine minte,
Te iubesc, dincolo de cuvinte,
Nu trebuie să mă jur 
Pe lucruri sfinte ca să mă crezi,
Tu evadezi de bună voie 
din lumea ta 
Ca să-ntâlnești privirea mea;

În fiecare zi, pentru mine 
Străbați munți și câmpii,
Ajungi în visele mele 
în clipele-ți pustii;
Oriunde-ai fi, eu sunt cu tine,
Căci inima mea îți aparține,
Sufletul meu, e tot al tău,
Te-am iubit, te voi iubi mereu.


© Crisastemis 
 Din Volumul - Anotimpuri 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu