luni, 29 ianuarie 2018

Timpul iubirii

În clipele de singurătate
Stau și ascult marea vuind,
Păsările-n cor cântând...
Îmi amintesc fiecare cuvânt 
Pe care mi l-ai spus 
Când soarele lui august 
Pleca spre apus;

Pe țărm eram doar noi și luna,
Inima-mi bătea ca nebuna,
Furtuna și părerile de rău
Se instalaseră deja în sufletul meu,
Căci timpul trecea prea repede
Iar noi aveam 
Atât de multe lucruri de făcut... !

Aș fi vrut să opresc timpul,
Să nu se mai scurgă 
Nisipul din clepsidră,
Să nu mai fie cerul noros! 
Mi-aș fi dorit ca tristețea 
Să nu mă mai tragă în jos 
De pe scara înaltă a fericirii,
Să păstrăm razele iubirii 
În sufletele noastre,
Să ne bucurăm 
De zări senine, albastre.

Seară de seară,
Gândurile-mi zboară la tine
Și la minunată vară
Petrecută împreună;
Mi-e dor să ne ținem de mână,
Să ne sărutăm sub clar de lună,
Să ne iubim 
Pe vreme rea sau bună,
Mi-e dor de noi, 
De clipele petrecute în doi!

Mi-e dor de tine de luni până joi, 
De vineri până duminică,
Lumea-mi pare atât de mică!
În fiecare dimineață
Mi se pare că inima-mi îngheață,
Că timpul iubirii s-a scurtat,
Că nimic nu mai e la fel ca altădat'!

Când nu ești lângă mine
Simt că mai am puține zile de trăit,
Totul e din ce în ce mai neobișnuit,
Încă nu m-am obișnuit cu lipsa ta,
Mi se pare viața grea...

Rău mă doare inima,
Săgeata iubirii tale a rămas în ea,
Sufletul mi-este pustiu,
Cerul de azur, acum e străveziu,
Fluturele nostru liliachiu
Nu mai poate să zboare,
E cuprins de disperare.

Îmi ești nelipsit din gânduri,
Îți compun versuri 
Cu, sau fără înțelesuri,
De dorul tău 
Mă scufund în ape tulburi
Din noapte până-n zori...

Îți scriu nenumărate scrisori
Când cad ninsori după ninsori,
Vreau să citești printre rânduri,
Să înțelegi că nu te-am uitat,
Că te iubesc cu adevărat.

Când simt că mă doboară
Clipele grele,
Mă strecor cu mintea 
Printre stele
Ca să iau puțină lumină din ele,
Să îți aprind lampadarul inimii, 
Căci știu că ai să vii...

N-am să te mai las să pleci,
Vom sta zeci, sute de ani
Împreună, 
Ne vom muta pe Marte, 
Pe Lună, sau pe Jupiter,
Vom lăsa în urmă
Timpul trist, efemer!


© Crisastemis 
Din Volumul - Dincolo de cuvinte


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu