luni, 29 ianuarie 2018

Nu mă trezi!


Nu mă trezi!

Iubite, nu mă trezi 
Din visele cu tine,
Vreau să stau departe 
De lacrimi și de suspine, 
Rămâi cu mine, ca să îți fie bine,
Nu rupe nicio pagină din povestea 
Pe care am scris-o cu inima supusă
Când de iubirea ta am fost sedusă,
În suflet cu drag te-am păstrat,
Te iubesc cu-adevărat!

Chiar dacă la mine-i noapte,
Iar la tine este zi,
Nu mă trezi 
Din somnul dulce orice-ar fi, 
Nu vreau s-apară 
Pe cerul iubirii noastre nori cenușii;
Lasă-mă să dorm ca un buștean,
Să te visez an de an 
În fiecare clipă...
Nu vreau să fac risipă de fericire, 
Vreau să mă bucur 
De clipele de iubire, de libertate,
Să profit cât se poate
De momentele cu tine, minunate;
Te rog, nu mă trezi la realitate,
Nu mă ademeni 
Cu o cafea fierbinte cu lapte, 
Nici cu un ceai de tei,
Bucură-te de ochii mei
Cum mă bucur eu de-ai tăi!

Sărută-mă pe pleoape
În zori de zi,
Dar nu mă trezi,
Fii ca Eros, zeul meu,
Dorește-mă mereu,
Visează-mă cum te visez eu,
Ca pe o rază de lumină, ca pe soare, 
Ca pe o culoare din curcubeu;
Păstrează-mă în gândul tău,
Ca să nu-ţi fie somnul greu,
Iubește-mă cum te iubesc,
Nu mă lăsa să mă trezesc din vise,
Lasă ferestrele deschise în sufletul tău,
Să intre razele iubirii din sufletul meu!




Toate drepturile rezervate
© Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu