miercuri, 24 ianuarie 2018

Te-aștept cu drag

Prea multă zăpadă e în jur,
Ianuarie-i puţin cam dur,
E iarnă în Univers, e iarnă în noi,
Trecem prin momente grele amândoi;

Mâine-i joi... 
Abia aștept să-ți sărut buzele moi!
Gândurile-mi zboară spre tine 
Ca un roi de albine, 
Visez cu ochii deschiși 
Zile frumoase, senine,
Clipe de iubire pline.

Mai e puțin și se termină săptămâna,
Luna de porțelan nu mai răsare
În fiecare noapte pe albastra zare,
Soarele s-a scufundat în mare.

Ninge de la ora zece,
Anotimpul acesta rece 
Se întrece cu gluma,
Bruma s-a așezat 
Peste trandafirul meu înlăcrimat,
Copacii au înghețat, 
Apele râurilor au secat,
Sufletu-mi zbuciumat
Visează la vremurile calde de altădat'.

E frig și ceață de ceva vreme, 
Se-ntunecă mult prea devreme,
Iarna plină de mistere 
Ne condamnă la tăcere și la durere
Căci nu-i doar în trecere,
Se întoarce la noi în fiecare an
Ca să-și ducă la bun sfârșit 
Fiecare plan.

Din cerul gri cad fulgi albi și argintii,
Norii tristeții m-au acoperit,
Printr-un ochi de geam aburit
Privesc cum ninge necontenit,
Dorul de tine, e de nestăvilit,
În inimă am un gol imens,
Încerc să dau sens fiecărui vers
Pe care vreau să îl pun pe hârtie;

Mi-e dor de mirosul de iasomie,
De florile de pe câmpie,
De culoarea purpurie a amurgului
Care ne-aducea bucurie în suflete
În fiecare seară a lunii iulie
Când vara era în toi 
Și în noi era sărbătoare,
Mi-e tare dor s-aud susurul unui izvor,
Să văd podul plutitor pe care treceam
Cu tine de mână când era vreme bună!

Te-aștept cu drag să-mi vii în prag,
Să-ți fac șirag din visele mele,
Să inventăm poezii, povești, telenovele,
Să distrugem iernile, să topim zăpezile;
Să vină primăverile, apoi verile,
Să plutim iar printre stele, 
Să ne facem inele 
Din argintul razelor de lună,
Să-ți împletesc cunună 
Din aurul din soare,
Să ne bucurăm 
De iubirea noastră mare 
Care peste timp va dăinui,
Căci vom alunga 
De pe cerul vieții norii cenușii!


Toate drepturile rezervate
© Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu