joi, 25 ianuarie 2018

Captivă

Captivă în iubirea ta,
Nu pot încă evada din colivia 
Plină de fluturași gingași,
Mi-e inima legată
De inima ta minunată,
C-o fundă roșie fermecată
Ce nu poate fi ruptă, tăiată,
Nici dezlegată;

Captivă pe-o insulă îndepărtată
Unde iubirea 
Nu poate fi îngenuncheată
De nimeni și de nimic,
Privesc un soare mic
Oglindindu-se în ape;
Aș vrea să-mi fii aproape,
Să trecem împreună
Peste clipele zbuciumate!

Captivă în visele de noapte,
Aud tainice șoapte
Care răzbat de dincolo 
De porțile neferecate ale timpului,
Îmi zboară gândul
La Legendele Olimpului,
Culoare văzduhului 
Se schimbă dintr-o dată
Căci veșnicia toată
S-a mutat în sufletul meu
De când îmi ești zeu
Și al doilea Dumnezeu!


Toate drepturile rezervate
© Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu