joi, 25 ianuarie 2018

Noi ne iubim

Noi ne iubim de-o veșnicie
Ca într-o veche și frumoasă poezie
Cu rimă încrucișată sau îmbrățișată;
Noi ne iubim ca în armată,
Colindăm prin lumea toată,
Tu ești un aprig comandant,
Eu sunt doar un simplu soldat,
Mă supun tuturor ordinelor tale,
Ne înțelegem uneori prin semne,
Fără să stăm prea mult la taclale;

Noi ne iubim ca în povești,
Nutrim unul față de altul
Sentimente profunde, nepământești,
Tu muză-mi ești, eu îți sunt dicționar,
Iubirea noastră-i piatra de hotar
Pe care ne-am clădit Universul,
Sensul iubirii se găsește în noi,
Suntem pe-aceași baricadă 
Pe timp de pace și de război, 
Împărțim totul la doi;

Noi, suntem neînfricați eroi,
Baraje puternice 
În calea năvalnicelor ploi,
Pe timp vijelios, 
Tu-mi cânți cu glas duios Balada iubirii,
Eu îți îndrept pașii pe drumul fericirii;
Noi suntem trandafirii 
Care nu se vor vesteji
Căci iubirea noastră nu se va sfârși!



Toate drepturile rezervate
© Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu