joi, 4 ianuarie 2018

Iubirea înseamnă tu și eu

Eu nu am obosit să sper,
Încerc să nu disper, căci ştiu,
Iubirile adevărate nu pier;
Porțile de fier ale tristeții 
Se pot închide când se deschide 
Fereastra inimii; Pe aripile iubirii
Întotdeauna poți zbura
Fără să te rănească cineva.

Iubirea nu se poate exprima 
Decât prin fapte, căci înseamnă
Bunătate, adevăr, dreptate;
Iubirea poate dărâma zidurile, 
Munţii, graniţele dintre ţări,
Iubirea e ca lumina din zori,
Dacă nu o ai în inima ta,
Ești ca un orb, nu poți vedea;

Iubirea-i strălucire de stea 
Când sufletul te doare
Și crezi că nu poți lupta
Cu forțele nevăzute,
Iubirea te ajută să treci 
De clipele urâte, 
De suferințele crunte;

Iubirea face parte 
Din Darurile Sfinte 
De la Dumnezeu,
E focul furat din cer 
De Prometeu, neînfricatul zeu,
Iubirea înseamnă tu și eu;

Scumpul meu,
Iubirea e ca un traseu 
Pe care trebuie să îl parcurgi
Cu sufletul deschis 
Ca să poți ajunge în Paradis.


Toate drepturile rezervate 
© Crisastemis 
Din Volumul - Anotimpuri 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu