sâmbătă, 15 aprilie 2017

Lacrimi, stele de aur

Trec zile reci şi grele nopţi,
Dar sper că te gândeşti la mine,
Dacă m-ai iubit, măcar să nu regreți
Căci lacrimile vărsate pentru tine
Sunt ca nişte epoleţi
Pe care-i port pe umeri
Ca pe luceferi, ca pe stele aurii;

Trec zile, secunde, minute,
Ore mii, peste amintirile-mi sidefii,
Doar gândul că ai să revii
Îmi dă putere, doar iubirea
Pentru tine îmi uşurează din durere;

M-am săturat de tăcere
Şi de clipe efemere,
Nu mai vreau secrete
Nici mistere ce nu pot fi dezlegate,
Vreau doar iubire şi libertate.

Trec ceasuri fără popasuri,
Au trecut ani întregi, 
Dar poate cândva ai să-nţelegi;
Iubite, eu nu mă iau după legi,
Legea mea este iubirea
Iar fericirea uneori îmi este
O nesfârşită poezie,
O întreagă poveste;

Doar o veste-aş vrea să-mi dai
Să ştiu că-n inimă încă mă ai,
Căci eu te port în suflet
Ca pe o comoară,
Ca pe o rază de lumină,
Ce nu poate să dispară.


© Crisastemis
Din Volumul - Culorile iubirii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu