miercuri, 29 martie 2017

Înveşmântată-n iubire

Înveşmântată-n rochie de mireasă,
Te-aştept cu drag acasă
Unde cocorii zboară neîncetat
Şi unde timpul preţios în loc a stat;

Înveşmântată într-un halat
Croit din razele lunii de argint curat,
Am să-ţi aştern pe pat
Petale de trandafiri,
Vom fi cei mai frumoşi miri
De pe planetă, când îmi vei pune
Pe deget cea mai superbă verighetă;

Înveşmântată-n stele,
Îţi voi dărui iubirea inimii mele,
Când îmi vei rosti numele
Vor înflori toate florile;

Înveşmântată în lalele
Şi primăveri înmiresmate,
Te voi săruta pe spate
Cu ochii-nchişi pe jumătate;

Înveşmântată-n visele de noapte, 
Te voi mângâia printre şoapte,
Ne vom iubi până la ora şapte,
Apoi o vom lua de la-nceput,
Pe drumul iubirii, pe care
Mereu cu drag l-am străbătut.


Toate drepturile rezervate
© Crisastemis
Din Volumul - Culorile iubirii




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu