marți, 28 martie 2017

În turneu

Mi-am scris pe suflet numele tău
Şi-am scos din pieptu-mi 
Dorul cel greu,
Mi-am tatuat pe inimă 
Iubirea,  în locul unui semizeu
Şi am plecat cu fericirea în turneu.

În jocul nostru tu erai un leu
Iar eu o căprioară,
Ne întâlneam în fiecare seară;
Vârsta, temuta-mi adversară,
Mă făcea să mă simt ca o secretară,
Stăteam adesea drepţi,
Doar ca tu să mă accepţi;

Sărea şi varul de pe pereţi
Când îmi spuneai că mă aştepţi
Oricât ar fi nevoie,
Jurai că sunt singura femeie
Pe care o iubeşti...

Îţi aminteşti cât ne iubeam?
Ca în clocote fierbeam,
Din vinul iubirii sorbeam
Puţin câte puţin,
Ne îmbătăm dintr-un preaplin
De sentimente... Trăiam
Iubiri efervescente,
Eram ca lămpile fluorescente;

Ce înălţătoare momente!
Ne credeam monumente
De care nimeni
Nu ar fi putut să se atingă,
Flacăra iubirii noastre
Nu trebuia să se stingă!

Atâtea condimente am gustat
Dorind s-amestecăm iubirea
Cu câte un mic păcat;
Dar ai plecat... Şi am rămas;
Cu toate că-ntre noi, e doar un pas...
Îl faci tu sau îl fac eu? Poate
Vom merge în alt turneu!


Toate drepturile rezervate 
© Crisastemis
Din Volumul - Culorile iubirii





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu