luni, 27 martie 2017

De dorul tău

Lipsa ta mă doare
Prea rău la ceasul înserării,
M-apucă de suflet mâna nevăzută
A disperării; încep clipele visării;

Te învelesc cu valurile mării,
Îţi cant cu glasul privighetorii,
Te învelesc cu luna,
Îţi pun pe cap cununa de stele;

Te legăn pe braţele mele,
Îţi spun la ureche şoaptele
Pe care vrei să le auzi;
Te sărut pe ochii-ţi uzi
Plini de lacrimi de diamant;

Te-mbrac în aur curat
Şi-ţi pun în plete
Argint strecurat,
Te iubesc cum ai visat,
Te-aştept cum m-ai aşteptat
Din trecutul îndepărtat;

Te-mbrătișez
Cu lumina soarelui,
Te ridic în braţe
Până la Porţile răsăritului,
Domolesc puterea crivăţului
Când vrea să mi te ia,
Să te ducă-n iarna grea
Care-mi usucă inima.

Te vreau şi te voi vrea
Cât îmi va bate inima,
Că de tu n-ai fi,
De dorul tău m-aş prăpădi!


 Toate drepturile 

rezervate © Crisastemis
Din Volumul - Culorile iubirii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu