joi, 23 februarie 2017

Te-am regăsit

Te-am regăsit iubire
În frumuseţea primăverii,
Am alungat singurătatea
În prapastia uitării...
Te-am căutat ani la rând
În clipele disperării,
Dar tu erai ascunsă
În albastrul senin al zării.

Te-am regăsit iubire
Pe pământul binecuvântat,
Te văd pe cerul înstelat,
În strălucirile de diamant
Ale razelor de lună,
În culorile curcubeului
Care apare după furtună,
Te văd în adevărul
Care doboară orice minciună.

În anii trişti de altădat'
Erai un mărăcine uscat,
Dar eu cu lacrimi te-am udat,
Din tine-au răsărit muguri noi
Care au fost spălaţi de ploi;

Te-am regăsit iubire
În glasul unui cintezoi,
Cântai triluri minunate,
Mi-ai adus în suflet
Setea de viaţă şi de libertate;

Te-am regăsit într-o noapte
Când gândurile
Mi-erau amestecate
Cu visele deşarte,
Când luptele cu tine
Erau aproape abandonate.

Te-am regăsit iubire
Și am să te păstrez,
Poate-ntr-o zi
Am să te şi venerez,
Îţi voi aduce-n dar
Smirnă şi tămâie,
Căci lumina ta
Inima mi-o mângâie,
Flacăra din mine
Nu mai pâlpâie,
Ci arde neîncetat.

Te-am regăsit iubire,

Știu că m-ai iertat
Dacă ți-am greșit vreodat'...
Eu nu te-am trădat,
Nici nu te-am uitat,
Te-am dorit neîncetat;
Te iubesc, iubire,
Am să rămân lângă tine
Pe timp nelimitat.

© Crisastemis
Din Volumul – Iluzii și deziluzii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu