sâmbătă, 25 februarie 2017

Iubire nelimitată

Iubite, în această zi,
Promite-mi că nu mă vei părăsi,
Spune-mi că mă vei iubi,
Până când timpul se va opri.

Spune-mi că sunt
Lumina ochilor tăi,
Că sunt cel mai plauzibil temei
Care te face să vrei
Să lupți pentru amândoi...

Spune-mi că-ți voi fi baza
Pe care îţi vei clădi viaţa,
Spune-mi seara şi dimineaţa
Că sunt oglinda,
În care îţi vezi faţa...

Spune-mi că-mi vei fi soare
Ce nu va apune niciodată,
Spune-mi că sunt
Iubirea ta nelimitată.

Iubite, în această noapte,
Vreau să ne rătăcim printre şoapte,
Să ne legăm cu lanţuri de iubire,
Să ne pierdem în clipele de fericire.

Dorul scânteietor
Să rămână într-un colţişor
Al inimilor noastre,
Să uităm de iernile 
Geroase albastre.

Iubite, dac-ai ști cât te ador!
Cu tine vreau să zbor
Pe aripile unui nor,
Să ne pierdem în decor...

Să ne topim ca gheaţa
Când o atinge focul,
Să ardă flăcările-n noi,
Până când ne va pieri norocul!


© Crisastemis
Din Volumul – Iubire fără sfârșit
 
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu