duminică, 5 februarie 2017

Pentru ochii tăi căprui

Iubitul meu cu ochi căprui,
Cu blândețea ta,
Sufletul adesea mi-l răpui,
Tu ești lumina mea,
Iubirea ta, e raza de soare
Din viața mea;

Iubite, tu îmi dai mereu fiori,
Pentru ochii tăi fermecători
Aş picta nopţile-n calde culori,
Aş distruge graniţele dintre ţări;

Pentru ochii tăi frumoşi
Aş dărâma Munţii Stâncoşi,
N-aş mai mânca gogoşi,
Aş arunca minciunile la coş;

Iubite, pentru ochii tăi căprui
Aş astupa gura oricui
Cu faguri plini de miere,
Căci privirea ta, doar iubire cere;

Pentru ochii tăi căprui
Aş sparge Clepsidra timpului,
Aș trece cu buldozerul
Peste zidurile dorului;

Pentru ochii tăi căprui
Aş cânta non-stop
În locul cucului... aş zbura
Prin mijlocul văzduhului
Cu aripile vulturului
Doar ca să mă lași să te mângâi;

Iubite, pentru sărutarea ta
Pe Muntele Everest m-aș căţăra,
Aş învia Marea Moartă
De m-ai strânge-n braţe-o dată;

Pentru ochii tăi căprui
Aş mânca doar portocale şi gutui,
N-aș da din iubirea mea nimănui,
Tu ai fost şi-ai să rămâi
Dragostea mea dintâi;

Iubite, cu tine-am făcut
Primii paşi spre fericire,
Cu tine-am mers
Pe drumul spre împlinire!


© Crisastemis
Din Volumul - Iluzii și deziluzii

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu