duminică, 5 februarie 2017

O lacrimă şi-un dor

O lacrimă de foc
Îmi pârjoleşte sufletul
Din loc în loc
Şi inima mi-o seacă
De durere...

O clipă de tăcere
Puţin zgomot cere,
Trupul vrea mângâiere,
Gura vrea să mănânce miere
În loc de fiere...

O lacrimă şi-un dor
Atârnă de un nor,
Cerul este trist,
Nici eu nu mai rezist...

Câmpia fericirii
Este stearpă,
S-a rupt încă o harpă
Care se auzea
Când valurile mării
Cântau la unison cu ea.

O lacrimă de stea
S-a ascuns
Sub perna mea,
Aştept să vină noaptea
Să-mi pun capul pe ea...
Iubirea ta, e tot ce vreau acum
Şi în clipa care va urma.

O lacrimă şi un suspin
Un pahar roşu de vin
Cu gust de pelin;

Un veşnic chin
Ne dă iubirea
Când se-ntâlneste
Cu nefericirea.


© Crisastemis
Din Volumul – Iubire fără sfârșit



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu