duminică, 5 februarie 2017

Iubire și petale de flori

Iubite, păstrează-mi numele
Scris într-un caiet cu albe file
Unde sunt presate petale de zambile
Şi flori imaculate
Din grădinile binecuvântate;

Păstrează-mă ca pe o carte
Cu poveşti nemuritoare,
Presară-mi pe cărare
Petale de trandafiri,
Uită-ţi vechile iubiri
Şi tristele amintiri;
Iubeşte-mă ca pe aerul
Pe care îl respiri,
Stai departe
De cruntele dezamăgiri;

Iubite, bucură-te de ochii mei
Din care sar scântei
Când întâlnesc ochii tăi,
Iubeşte-mă ca pe floarea de tei,
Ce-mprăștie vara parfumul ei
Pe vechile alei, din parcurile
Unde ne plimbăm și ne bucurăm
De rândunele, de porumbei;

Iubite, culege-mi ghiocei
Când primăvara va veni,
Iubeşte-mă orice-ar fi,
Cum te iubesc şi eu,
Doreşte-mă mereu
Ca pe soare şi curcubeu;

Fă-mă un heleşteu
În curtea sufletului tău,
Prinde-mă în plasă
Ca pe un pește
Că o să mor instantaneu
De nu mă săruţi când îmi e greu;

Fă-mi un traseu
Pe care să merg după tine,
Să-ţi fiu cerul albastru
Din zilele senine,
Iubite, nu mă alunga,
Ţine-mă lângă inima ta,
Azi, mâine și tot aşa;
Iubeşte-mă astăzi
Şi-n toate zilele care vor urma!


© Crisastemis
Din Volumul - Iluzii și deziluzii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu