sâmbătă, 11 februarie 2017

Iubire pasională

Atingeri, constrângeri,
Senzaţii profunde,
Tensionate secunde
De care nu mă pot ascunde;

Simt braţele tale,
Înlănţuind trupul meu,
Îți văd privirea
Strecurandu-se
În al meu decolteu;

Focul arde în şemineu,
Nu foloseşti niciun clişeu,
Mă săruţi instantaneu;
Deasupra mea,
Apare brusc un curcubeu;

Mă rog la Dumnezeu
Să îţi rezist
Dar nu te opresc,
Pentru că aş preface
Totul în ceva trist;

Mă las purtată
De valul iubirii,
Plutesc cu tine
Învăluită-n
Voalul fericirii;

Ne contopim
Cu Universul,
Un fascicul de lumină
Ne face noaptea
Şi mai senină;

Nu am nicio vină
Că te las să mă iubeşti,
Ca un foc izbucneşti
Când mă priveşti;

Ne pierdem
În marea iubirii,
Ne regăsim
Pe culmile plăcerii;

Ne iubim
Până apar zorii
Dăm uitării
Clipele urâte;

Gura ta
Vrea să se înfrupte
Fără-ncetare
Din buzele mele
Dulci ca cireşele coapte;

Îmi mângâi părul
Lăsat pe spate,
Mă iubeşti pasional,
În fiecare zi şi noapte;

Noi nu avem
La uşile inimilor lacăte,
Ne iubim până peste poate,
Ne vom iubi... o eternitate!


© Crisastemis
Din Volumul – Iluzii și deziluzii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu