vineri, 10 februarie 2017

Iubite, nu uita!

Astăzi, primăvara a venit
În inima mea și nu o voi lăsa
Să mai plece vreodată;
Astăzi, în iubirea ta curată
Mă voi scălda
Ca în razele de soare aurii;

Astăzi, din râurile argintii
Au izvorât stropi sidefii
Din care voi bea și mă voi hrăni
Noapte de noapte, zi de zi;

Astăzi, sufletul meu are aripi,
Sentimentele mele
Ca un stol de potârnichi
Vor zbura până la tine
Ca să-ți amintească de mine;

Eu voi pluti spre zările senine
Până voi ajunge la tine,
Nicio furtună nu mă va opri,
Cu tine mă voi scufunda
În oceanele de bucurii;
Iubirea ne va învălui
Şi prizonierii ei vom fi
Până când moartea ne va birui;

Iubite, nu uita,
Tu eşti lumea mea,
În tine mă ascund
Când îmi e greu,
Tu-mi eşti cerul de azur
Mereu;

Iubite, nu uita,
Tu vei fi flacăra
Ce nu se va stinge niciodată,
În inima mea vei găsi
Iubire nelimitată,
Tu vei fi focul care va arde
Luminându-mi cărarea dreaptă;

Iubite, nu uita că te iubesc
Aşa cum îmi iubesc viaţa,
Tu-mi eşti speranţă
În fiecare dimineaţă
Şi de ar fi să mor cândva
Aş prefera să mă ucidă iubirea ta!


© Crisastemis
Din Volumul – Iluzii și deziluzii





My love, don't forget!

Today, the spring has come
In my heart
And I will not let to go out ever;
I will enjoy of your pure love
As I will enjoy the rays of golden sun;

Today, from the silver rivers
Arises drops of pearls
From which I'll drink
And I will eat
Every night and day;

Today
My soul has wings,
Will fly towards you
And not any storm
Will not stop me;


With you I'll go far away
In the arms of joy;
The love will cover us
And we'll be prisoners
Until the death will overcome us;

My love, don't forget,
You are my world,
In you I take refuge
When is hard for me,
You're my azure sky
Always;

My love, don't forget,
You'll be the flame
who'll not be quench;
In my heart
You'll find love unlimited,
You'll be the fire
who'll burn as a light
On my right path;

My love, don't forget,
I think of you every minute,
You are my hope,
I love you as I love my life,
But if I'll die someday,
I would prefer to kill me
Your love!
 

 
© Crisastemis
From The Volume - Illusions and Disappointments

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu