sâmbătă, 11 februarie 2017

Îndrăgostită de iubire

Iubire curată,
Hai, intră pe-a mea poartă,
Nu-mi lăsa inima însângerată,
Prin lumi nevăzute purtată!

Iubire ce treci prin mine
Ca un fluviu alb, cu valuri line,
Ca o mare-albastră
Cu ape cristaline...

Iubire, adiere de zefir,
Ești un trandafir
Din care miros
În al meu delir...

Iubire scrisă 
Pe foi veline,
Când e înnorat afară
Ești un mărăcine...
Aşază-te lângă mine,
Dă-mi câteva clipe,
Cât de puține,
Nu te mai gândi la tine...

Stai pe ploapele-mi fine,
Ca razele de soare senine,
Lasă-mi aprinse luminile
Ce vin din Slăvile Divine!

Iubire cu gust de pelin,
Hai să bem un strop de vin,
Opreşte-te puţin
Din drumul spre inima mea,
Opreşte-ţi săgeata
Care în suflet îmi va intra!

Iubire, boală grea
Ce-mi macini sănătatea,
Îmi tulburi somnul și liniștea,
Durerea ta, se simte
Până în Antarctica...

Ești uneori dulce ca mierea,
Dar alteori, otrava ta
E moartea sigură a mea!
Iubire, nu fii rea,
Nu trage din nou cortina
Peste viața mea!

Iubire ca o stea,
Trezeşte-mă
În fiecare dimineaţă
Când soarele apare
Dintre nori şi ceaţă,
Când munţii de gheaţă
Se topesc, când îţi spun
Că iubesc,
Că sunt fericită că trăiesc...

Vreau să îţi mulţumesc,
Chiar dacă uneori greşesc
Când mă adăpostesc
Sub acoperişul tău regesc...

Orice fac, orice gândesc,
Tot prin tine mă rătăcesc...
Dar n-am să te dezamăgesc,
Am iubit şi-am să iubesc,
Chiar dacă din cauza ta
Uneori mă umilesc...

Tu mă faci să te cerşesc,
Sau ca pe un trofeu
Să te cuceresc,
Iubire, sentiment firesc,
De tine, zi de zi
Mă-ndrăgostesc!


© Crisastemis
Din Volumul - Iubire fără sfârșit






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu