joi, 16 februarie 2017

În tine

În tine mă ascund
Şi mă închid,
Din tine 
Clădesc un zid
În jurul meu
Care mă apără
De tot ce-i rău...

Eşti scutul, chiar
Și arma mea,
Eşti fericirea
Ce-mi poate-astâmpăra
Dorul şi neliniştea...

În tine mă ascund
Iubirea mea
Şi mă închid
Cu lacăte şi chei,
Fac rugăciuni
La sfinţi, la zei,
Să mă iubeşti la fel
Şi să mă vrei
Ca pe un parfum de tei;

Tu îmi duci paşii pe alei
Înconjurate de ghiocei,
Ești ca mireasma
Florilor de primăvară
Îmi îndulcești viaţa amară;

În tine mă ascund
În fiecare vară
Şi te iubesc 
Seară de seară,
Orice aripioară
De pasăre sau fluturaş
O iau de pe umeraş
Şi mi-o agăţ
De sufletu-mi gingaş;

În tine iubirea mea
Aş sta toată viaţa mea
Ca sub un cer albastru senin,
Te iubesc şi mă închin
Ţie, Darul meu Divin,
Dăruit de Dumnezeu;
Tu eşti aerul meu,
Te voi păstra
În inima mea mereu!


© Crisastemis
Din Volumul – Iluzii și deziluzii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu